Post by cartdetheferra on Feb 19, 2022 21:42:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monta kultaa ▞▞▞
▞▞▞ MODERN WARSHIPS 2022 version ▞▞▞
MODERN WARSHIPS कार्रवाई ccu
Yksinpelaajan joukkuetoveribotit ovat jälkeenjääneitä ja kuolevat aina. Ja chat on täynnä pehmeitä, jotka imevät modit pois, jotta niitä ei kielletä.
Paras, pystyy hyvin kehittää laivoja ja ostamaan uusia.
No, haluaisin pitää tästä pelistä, mutta mitä paremmin suoriudut, sitä enemmän olet ylentynyt. Olen tasolla 11 ja pelaan sellaisten ihmisten kanssa, joilla on taso 50 ja sitä korkeammat, joilla oli aikaa päivittää laivojaan paljon enemmän kuin jollain tasolla 11. Se on melkein insta kill ja epätasapainoinen. Tässä pelissä ei ole mitään mistä pitää.
Palvelin latautuu erittäin hitaasti, kun pelattiin offline-tilassa ja verkko-ongelmia tapahtui, sitten kaikki pelin tulokset hävisivät.. vaikka verkko-ongelmien ratkettua... erittäin ärsyttävää tästä syystä..ei motivaatiota pelata tätä peliä tästä syystä.. vähintään pisteet ja saavutus pitäisi säästää laitteeseen ja päivittää online-tilaan, kun verkko-ongelma ratkeaa.. Muuten on turha suorittaa offline-vastaavuus verkkovirheen aikana (joka yleensä tapahtuu ottelun aikana).
Et voi saada kultaa uppoavien alusten jälkeen, ei voi pelata online-otteluita.
Olen pelannut lukemattomia kertoja näkymättömiä laivoja vastaan. He saattoivat aivan alukseni edessä, enkä näe niitä
Hämmästyttävä!
Laita vain myyntinappi käyttöpainikkeen viereen, kiitos 😭😭..Myydään laivamme kiitos 😭😭😭!!!! Laita vain myyntipainike helmikuulle. Olen odottanut 2 vuotta, että pääsen myymään laivojani, enkä voi korjata sitä.
Huono peli sisäänkirjautumisen yhteydessä Tilin yhdistäminen epäonnistui aina, vaikka minulla on vahva Internet-korjaus tähän!
Joten.......tylsää 🥱..vain yksi tila..... Toivotaan niin.....uusia tiloja lisätään uuden päivityksen jälkeen.....🥱
Peli häiritsee (peli jäätyy ja tärisee edestakaisin) aina kun yritän pelata peliä, ainoa tapa lopettaa häiriö on poistumalla pelistä. En saa palkintoja, jos poistun pelistä, joten kaikki ottelussa tekemäni kova työ menetetään, peli ei ole pelattavissa
Hakkereiden saastuttama. Se on pitkälti Call of Duty of Warship -pelejä. Joka toinen aulaihminen voi ampua äärettömältä etäisyydeltä tai ovat täysin voittamattomia. Modit eivät puhu hyvää englantia tai estävät satunnaisesti ihmisiä chatista. Itse asiassa puolustin heitä chatissa toteamalla, että se on heidän pelinsä ja he voivat bannata kenet haluavat.. bannattiin 🤣. Älä tuhlaa rahaa täällä. Hallintalaitteet ovat hämäriä ja vauriot epäjohdonmukaisia. Mod Cali ei noudata omia ohjeitaan. He kieltävät tunteet.
Liian pitkä lvl:n nostaminen ja se on aika tylsää, että sinun on odotettava tason 3 käyttöä, koska lvl 10 - lvl 15 kesti niin kauan, paitsi että palkkio on myös huono...... muuta sitä.
Korjaa virhe ja viive, rakastan tätä peliä. Pls kehittäjä korjaa se, mutta mobiililegenda on hyvä korjaamaan viivettä ja virheitä, kehittäjä korjaa sen okei...
Huonoin palautejärjestelmä, peli kaatuu helvetisti. Pelin täytyy kaatua 2 minuutin välein. Ennen pidin pelistä, mutta nyt vihaan sitä. Erittäin huono @artstorm Developers ja -tiimi. Erittäin erittäin huono.
PELIN TÄYDELLINEN HÄKKI. ÄLÄ LATAA. PELASIT 8 PELIÄ JA KATTUI JATKUISESTI JA TULLUTTAA SINUT! KAIKKI MUUT PELIT TOIMIVAT HYVÄSTI EIKÄ KATSO PAITSI TÄMÄN.
Toinen rahanhakupeli, pääasiassa p2w. Sen kauhean epäreilun parisuhteen lisäksi. Soolo vs 4 pelaajaa yhteensovittaminen 1 teir ja 2-4 lvl ero on yksinkertaisesti mahdotonta. Joten 1 tähti
Rakastin tätä peliä. Pidin siitä niin paljon, että käytin rahaa pelien ostoihin. Voi kuinka olen pahoillani siitä. Minun olisi pitänyt vain heittää rahani roskiin, koska kuten käy ilmi, roskat ovat ansaittavampia. On todettu, että pelin valuutalla on arvoa. Käytin rahani siihen, joten on todella raivostuttavaa, että nämä ihmiset ottavat tililtäni yli 70 000 000 dollaria (=3 486 dollaria) pelivaluuttana. Peli on ilmiömäinen, mutta älä tuhlaa rahaa siihen. He voivat myös ryöstää sinut.
Hei kehittäjät, se on nöyrä pyyntö pakistanilaiselta, lisätkää Pakistanin lippu ja muiden maiden liput, ole hyvä herra, on mahtavaa saada maanne lippu laivaanne, kiitos kehittäjät, muuten pelinne on täydellinen, tarvitsen vain Pakistanin lipun 🇵🇰
Menetin puhelimeni vain ostaakseni uuden, eikä tätä peliä voi asentaa puhelimeeni, kun myöhemmin onnistuin asentamaan sen, minun on päivitettävä, päivityksen jälkeen, Se vaatii edelleen päivittämistä ilman, että pääsen peliin. Ratkaise tämä ongelma julkaisemalla uusi päivitys nyt
Pelattavuus on huono grafiikka tekee siitä paremman kuin laiva sim, mutta ongelmat ovat ohjus roskaposti ja viive jopa offline-pelissä viive on huonompi ajastin liikkuu, mutta minun ahip ei liiku ja ohjus roskaposti tulee, me jauhamme pitkään hauskaa ei vain saada tuhota kautta harjoittaja tai vielä pahempaa sukellusvene camping alla korjata se pls
On aika turhaa pelata merivoimien peliä, kun useimmat ihmiset pyyhkivät sinut pois ilmavoimilla... Se on niin typerää, jos sinua ei pyyhitä pois heti, se on viive, joka saa sinut kuolemaan, joten en voi saada tarpeeksi rahaa alukseni nostamiseen, mikä on typerää. Tämä peli vaatii vakavaa työtä. Kuinka helikopterit ja suihkukoneet voivat tehdä tuhansia vahinkoja, mutta laivat voivat tehdä niille vain useita satoja (maksimiaseita), JOTEN TASAPAINOITTAMATTOMINEN SE TYHYLÄ ja ihmiset voivat säteillä sinua siellä helmeillä, mutta sinä et voi tehdä samaa DONT ASENNUS
Tarvitsen rahaa laivoille, mutta pelit ovat erittäin huonot ja sinun on voitettava ikuisesti ja saan aina 100 000 per ottelu, mutta kuolen niin nopeasti ja vaivaa minua yhdellä suulla päästäkseni tasolle 15, ja voitto on tehtävä.
bhop pro 模擬 nmou
Maksa voittaaksesi pelin. Laivat, jotka maksavat järjettömiä määriä kultaa/käteistä, ovat ylivoimaisia. Matchmaking on myös huono. Sen avulla ihmiset voivat muodostaa 5 hengen ryhmiä ystävien kanssa, joten usein kohtaat nämä joukkueet, joissa on botteja ja noobeja tiimissäsi. Vaatii paljon työtä.
MODERN WARSHIPS Akció bsg
MODERN WARSHIPS Toiminta vae
MODERN WARSHIPS Action imnu
Muuta typerää politiikkaa pls. Jokaisessa taistelussa teen eniten vahinkoa, mutta muut vähiten vaurioituneet kaverit ottavat kultaharkkoja, koska he tekevät viimeisen osuman! Se on typerää ja niin epäreilua!!!
Muutin mieleni, annan sille 1 tähden, sillä siinä on hyvä grafiikka kyllä, mutta se on yksi "MYRKYLISIMMÄN" yhteisöistä, jonka olen koskaan pelannut. Kehittäjien tulisi sensuroida joitain sanoja ja heillä on oltava raporttipainike taistelussa ja globaalissa chatissa, mutta myös moderaattorit valvovat maailmanlaajuista/englanninkielistä chattia. He pärjäävät hyvin myös työssään yhtä kaveria (Calia) lukuun ottamatta.
ei ole vikaraporttia, joka olisi ilmoittanut tästä tekijöille, ja minun on yhdistettävä se, koska dc tai fb tai jne. palvelu dc vaihtuu kielivaikeudet ilmenevät kuvahäiriön vuoksi, joten minun on jätettävä tämä, mikä oli niin bugi. kokeile toista ostaa peli rahapuolustusjärjestelmän sisällä, joka maksaa 250t tai 250000, mutta en löydä sitä varastossa ja heillä on valo, joka tekee tällaisen ohjuksen pois aluksesta ja maksoin siitä kahdesti, joten se kesti aika saada työ tehtyä. joten haluan rahaa taksin, joka voi ostaa
Täysin pelikelvoton. Peli kaatuu ja sammuu, en voi tehdä mitään pelissä. Olen poistanut ja asentanut pelin uudelleen. Olen päivittänyt pelin, eikä mikään ole vaikuttanut asiaan. Minulla ei ole mitään syytä käyttää tätä sovellusta, joten se poistetaan pysyvästi.
Olen erittäin väsynyt ja kyllästynyt peleihin muista syistä. Maksa voittaaksesi: Kuten jos kohtaat jonkun, joka maksoi pelissä hemmetin kalliista laivasta, tiedä vain, että sinä ja koko joukkueesi olette sekaisin. Liikaa hionta ja laivat maksavat aivan liian paljon. Niin monta yritystä. Ottelut parempia vastustajia vastaan monta kertaa. Kulutustarvikkeet maksavat liikaa rahaa saada takaisin jne jne. Paranna peliä ja yritä tehdä siitä parempia kehittäjiä.
Tuhlan rahani, korjaussarja ei toimi korjaa tämän virheen
Peli alkaa huijata, kun pääset lvl 15:een offline-tilassa, kun tekoäly poistaa tappamisesi, jotka kyllästyvät hirveän nopeasti, joten yksi tähti pelaajien huijaamisesta... Ja se on ehdottomasti p2p/p2w, äläkä sano, että se on kehittäjä !
Loistavaa työtä tämän pelin parissa. Rakastan sitä!
Älä tuhlaa aikaasi. Vietin paljon aikaa ja rahaa pelaamiseen ja pääsin yhä korkeammalle tasolle. Lopulta alat kohdata muita aluksia, jotka tuhoavat sinut, ennen kuin voit edes nähdä niitä, eikä selitystä ole. Teillä on sitten suurempi tutkan kantama, mutta niiden ohjukset tulevat tyhjästä, sinua pommitetaan ja häviät. Siitä ei tule mitään hauskaa.
Se on hyvä, että peli on tasapainossa, kun osaa pelata sitä ja ongelma on viivästyminen pvp-tilassa, et voi pelata hyvin, vaikka wifisi on jo korkea mbps, toivottavasti korjaat sen...